به گزارش پتروچی؛ در این بازه، تمامی فروش شرکت از بازار داخلی تأمین شده و همچون سال گذشته، گزارش فروش صادراتی صفر بوده است. در ترکیب فروش داخلی، پلی‌پروپیلن گرانولی با سهم ۱۱۱۵ میلیارد تومان و پلی‌پروپیلن پودری با ۵۰۴ میلیارد تومان، بیشترین سهم را در سبد فروش خردادماه به خود اختصاص داده‌اند.

 

برای مقایسه، جم‌پیلن در خردادماه ۱۴۰۳ مجموعاً ۱۰۱۵ میلیارد تومان فروش داخلی ثبت کرده بود. حالا با رشد ۵۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، این شرکت نشان داده است که همچنان در مسیر افزایش بهره‌وری، ظرفیت‌سازی و تثبیت جایگاه خود در بازار داخلی حرکت می‌کند.

 

جم‌پیلن، به‌عنوان بازوی پلی‌پروپیلنی پتروشیمی جم، با حفظ تمرکز بر بازار داخل و بدون اتکا به صادرات، موفق شده است روندی صعودی در فروش خود رقم بزند؛ روندی که اگر استمرار یابد، می‌تواند به تثبیت موقعیت این شرکت در جمع بازیگران برتر صنعت میان‌دستی پتروشیمی کمک کند