به گزارش پتروچی به نقل از روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی بندرامام در این نشست که با حضور مدیران ارشد پتروشیمی بندر امام و جمعی از مشتریان و فعالان صنایع پایین‌دستی برگزار شد، مشتری نه فقط به عنوان خریدار محصول، بلکه به عنوان شریک راهبردی در مسیر بهبود کیفیت و توسعه محصول معرفی شد.

در این نشست، ظرفیت‌ها، چالش‌ها و مشکلات موجود در صنعت، به‌همراه راهکارهای مقابله و توسعه همکاری‌های آینده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در حاشیه این نشست، از گرید جدید پلی اتیلن سنگین با نام تجاری F7000 برای مصارف و بسته‌بندی‌های بهداشتی و کشاورزی رونمایی و به مشتریان معرفی شد.

گفتنی است، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با مشارکت بیش از ۷۰۰ شرکت داخلی و ۶۷ شرکت خارجی از روز دوشنبه آغاز به‌کار کرده است که از این تعداد ۴۹ شرکت به‌صورت مستقیم از چین و هند و ۱۸ شرکت به‌صورت نمایندگان کشورهای چین، هند، کره‌جنوبی، تایوان، آلمان، اتریش، ایتالیا و ترکیه حضور دارند.